Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh elektronického obchodu firmy
Hamala, Jakub ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje postupy vytvoření stránek internetového obchodu od vstupní analýzy, přes návrh informační architektury, designu až po programování a nahrání stránek na internet. Tyto postupy jsou následně aplikovány a je vytvořen funkční model obchodu. Důraz je kladen především na použitelnost vytvořeného modelu a jeho přínos v reálném světě.
Design manuál jako součást marketingové komunikace
Šárková, Lenka ; Vaňous, Marek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá firemní identitou, firemním designem a následným design manuálem, který je pomáhá dotvářet. Práce je rozdělena do tří částí. V první části se pojednává o teoretických poznatcích z oblasti marketingové komunikace, firemní identity a designu. Druhá část se pak zaměřuje na analýzu současného stavu firemního designu. Z načerpaných informací je pak sestaven návrh design manuálu, který má sloužit ke sjednocení vizuálního stylu ve firmě.
Návrh grafického prostředí společnosti, propagace společnosti
Vrána, Michal ; Hellebrandt, Jaroslav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na formy propagace mnou zvolené společnosti Arkys, s.r.o.. Její úvodní část je věnována teoretických východiskům. Následně se pak zabývá řešením problému analýzy současného stavu. Závěr je vyhrazen aplikaci vlastních návrhů řešení a jejich přínosů.
Návrh online marketingové komunikace pro minipivovar
Zachová, Adéla
Zachová, A. Návrh online marketingové komunikace pro minipivovar. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá návrhem online marketingové komunikace pro zvolený minipivovar. Návrh se opírá o analytickou část, jejíž součástí je analýza vnitřního a vnějšího prostředí, dotazníkové šetření a SWOT analýza, které určují vhodnou marketingovou strategii. Na základě provedených analýz byly doporučeny nástroje online i offline komunikace. Součástí práce je návrh prvků jednotného vizuálního stylu a webové stránky. Jednotlivé návrhy a doporučení by měla minipivovaru pomoci k získání nových zákazníků a zvýšení povědomí o značce.
Návrh nového vizuálního stylu Švandova divadla
Španělová, Klára ; Slanec, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Radek (oponent)
Práce se zaměřuje na jednotný vizuální styl, který formuje identitu značky. Cílem je graficky navrhnout a zpracovat nový jednotný vizuální styl pro Švandovo divadlo. V teoretické části nejprve popisuji funkce grafického designu v obecném slova smyslu. Věnuji se pak jednotnému vizuálnímu stylu a vysvětluji, proč je pro všechny značky klíčový v kontextu komunikace. Dále zkoumám, jak pracují s grafickým designem lokální divadelní instituce. Hlouběji se zaměřuji na divadla, která se rozhodla svoji vizuální identitu úplně změnit a prošla si redesignem. Následně provádím analýzu současného vizuální stylu Švandova divadla. Hledám konkrétní úskalí a možnosti ke změně. S pomocí získaných poznatků nakonec představuji svůj autorský návrh na nové grafické řešení. Součástí je logo, představení jeho variant, výběr konkrétní barevné palety a písem. Vizuální styl dále prezentuji na sérii čtyř různých plakátů, které uvádějí představení Švandova divadla. Doplňuji ho ještě grafickým zpracováním lístků na představení, ukázkou programu a propagačních předmětů divadla. Hlavním výstupem práce je grafický manuál, kde je popsaná také inspirace a význam jednotlivých rozhodnutí při vytváření grafického řešení.
Návrh corporate designu FTVS UK
Lhota, Filip ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Návrh corporate designu FTVS UK Cíle práce: Analýza současné situace v oblasti vizuálního stylu fakulty a návrhy na jeho zlepšení prostřednictvím grafického manuálu. Metoda: V diplomové práci je použita analýza interních a externích dokumentů a polostrukturované interview. Výsledky: Jako finální návrh ke zlepšení současného stavu bude představen kompletní grafický manuál FTVS. Klíčová slova: firemní komunikace, firemní identita, corporate design, logo, grafický manuál
Public Relations AC Sparta Praha fotbal a.s.
Žofák, Miroslav ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Public relations AC Sparta Praha fotbal a.s. Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení public relations fotbalového klubu AC Sparta Praha fotbal a.s. Práce se zaměřuje zejména na fungování oddělení komunikace a PR. Cílem práce je analýza a popis komunikačních kanálů klubu a návrh na jejich zlepšení. Metody: V práci je využita metoda dotazníkového šetření, jedná se o elektronický dotazník ze stránek vyplnto.cz, další metoda je interview se zaměstnancem AC Sparta Praha fotbal a.s., který pracuje pro oddělení komunikace a PR. Další metodou je analýza interních dokumentů klubu. Výsledky: Z výsledků práce vychází, že fanoušci jsou s prací oddělení komunikace a PR spokojeni. Klub využívá tři typy komunikačních kanálů, jsou to sociální sítě, magazín Sparta do toho! a webové stránky. Sparta by měla zlepšit obsah videí, měla by se zaměřit na představení hráčů po lidské stránce. Klíčová slova: AC Sparta Praha fotbal a.s., fotbal, public relations, corporate design, dotazník, nová média
Firemní identita Českého olympijského výboru
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Waic, Marek (oponent)
Název: Firemní identita Českého olympijského výboru Cíle: Český olympijský výbor je podroben analýze, ve které dochází k identifikaci současného stavu a podoby firemní identity (CI). Hlavní cíl práce spočívá ve zhodnocení vytvořené firemní identity organizace a porovnání s uspořádanými teoretickými poznatky odborné literatury. Výstupem z analýzy firemní identity a z celkového výsledku práce je vymezení návrhů, změn a doporučení pro ČOV v otázce realizace nových projektů a budování optimální firemní identity. Metody: Práci lze kategoriálně rozdělit do dvou částí. První - teoretická - část práce se zaměřuje na soupis teoretických poznatků z aktuální odborné literatury. Druhá část obsahuje analýzu, zhodnocení, komparaci a adekvátní návrhy spolu s doporučeními pro zlepšení CI organizace. Relevantní data jsou získávána s dostupných dokumentů a na základě uskutečněných polo strukturovaných rozhovorů s vybranými zástupci a členy ČOV. Výsledky: Analýza firemní identity poukázala na současný stav a kvalitu práce Českého olympijského výboru, ze které vyzařuje propracovanost a smysl. Z analýzy vyplývá, že na ČOV je patrná snaha o změnu nejen vlastní organizace, ale celého systému sportu v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých prvků firemní identity jsou vypracovány návrhy a doporučení...
Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, ŠKODA AUTO a Peugeot na českém trhu
Klofcová, Veronika ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Obluk, Ondřej (oponent)
První část bakalářské práce "Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, Peugeot a ŠKODA na českém trhu" se věnuje představení tématu, včetně teoretických základů, na kterých mezinárodní marketing staví. V krátkosti jsou představena hlavní specifika českého trhu, na který je tato práce zaměřena i všechny tři značky, které jsou dále porovnávány. Ve druhé části jsou deskriptivní metodou představeny vybrané marketingové aktivity jednotlivých značek (podrobněji se věnuje tématům corporate identity/corporate design, televizní reklamě a online marketingu), které jsou na základě stanovených kritérií mezi sebou porovnány. Třetí část se pak částečně vrací k první části a tomu, co to pro společnost znamená podnikat v odlišné zemi a odlišné kultuře než té, ze které pochází a jestli se právě konkrétní rysy místa původu projevují v komunikaci tak, jak byla popsána v části druhé. Značky Hyundai, Peugeot a ŠKODA byly vybrány proto, že si jsou v určitých ohledech podobné (cílová skupina zákazníků, výrobní závody v České republice), zatímco v dalších jsou naprosto rozdílné (historie, místo původu). Zároveň se jedná o značky s podobnými ambicemi na evropském trhu, které si přímo konkurují i proto, že každá z nich spadá pod jiný koncern.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.